M&S

وبلاگ من وشما

M&S

وبلاگ من وشما

وبلاگ من


جک ها

۱- یکی قوز داشته.می میره.اگهی تسلیتش به دیوار نمی چسبه


۲- اسمان را ستاره زیبا مکند. باغ را گل عشق را محبت .چشم را اشک. تو را هم


جراحی پلاستیک.


۳- لبخندت را به هر قیمتی خریدارم.شوخی کردم نخندی! هزار تومن بیشتر ندارم!     



۴- یه مردی به گردن تمساحش طناب بسته بود توی خیابون می گشت پلیس میاد


بهش می گه تمساحتو ببر باغ وحش...



فردای همون روز پلیس همون مرد رو با تمساحش تو خیابون می بینه!می گه



مگه من به شما نگفتم اینو ببرین باغ وحش!



می میگه خوب دیروز بردمش باغ وحش اموز دارم می برمش سینما!                

 

۵- یه روز یه نفر به جدول می رسه از ماشینش پیاده میشه جدول رو حل

میکنه!!!



۶- بچه به پدرش میگه خرا هم زن می گیرن؟



باباش میگه پسرم.از قضا فقط خرا زن می گیرن!



۷- تو صندق صدقات اکس می ندازن وام می ده!!!!!!!!



۸- به یه مرده می گن از زنت می ترسی؟



می گه.من...من...من... عین سگ!!!!!!



۱۰- از یه نفر که رشته دامپزشکی قبول شده بود پرسیدند.رشتهی شما چیه؟



یارو اومد کلاس بزاره گفت. رشتهی دامپیو تر با گرایش پشم افزار!!!!!!!



۱۱- یارو بچش نمی خوابه بهش ژل می زنه!!!!!!



۱۲- از یارو می پرسن @ یعنی چی؟



طرف کمی فکر می کنه می گه ای.دورت بگردم!!!!



۱۳ـ طرف باباش می میره همش مره تو دستشوی گریه مکنه بهش م گن چرا



میری تو دستشوی گریه می کنی؟ می گه اخه بوی بابامو میده!!!!!!!!!!




۱۴- یارو می ره خیاطی می گه. این پارچه رو برام کت وشلوار بدوز.



فردا نیام بگی سوزنم شکسته.چرخم خراب شد. برق نبود!



اصلا پدر سگ بده نمی خوام بدوزی!!!!!!!!



۱۵-از سه تا دوست پرسیدند که کی به دنیا امدید؟


اولی گفت.در نیمه اول سال.


دومی گفت.در نیمه دوم سال.


سومی گفت.لابد منهم تو وقت اضافه!!!!!!!!



۱۶-پیرزنه توی اتوبوس هی می گفته/نی نای نی نای نی نای نای......همه


براش دست می زدند.یهو دست می کنه تو کیفش دندو ناشو در میاره میگه


نیاورون نیگه دار.....!!!!!!!



۱۷-گاوه میره کلاس زبان از اون به بد به جای مو مو می گه we we...!!!!!!!



۱۸-غضنفر ۲۰۶ می خره سر پی چا تند می ره اولی چیکار می کنی می خوای

ما رو به کشتن بدی.غضنفر میگه تو ۲۰۶ داری یارو می گه نه...


سر پیچ دوم هم تند میره دومی ازش می پرسه چی کار می کنی می خوای ما

روبه کشتن بدی غضنفر می گه تو ۲۰۶ داری طرف می گه نه....


سر پیچ سوم وچهارم هم تند میره سومی میگ چرا اینقدر تند میری غضنفر


میگه تو ۲۰۶ داری طرف میگه نه ولی چرا این سوال و این قدر می پرسی    


می گه اخه نمی دونم ترمزش کجاست....!!!!!!!؟؟



۱۹-یه نفر با ماشینش داشته دور میدون می چرخیده ازش می پرسن چرا این


قدر دور میدون می چرخی میگه اخه راهنمام گیر کرده....!!!!!!!



۲۰ـغضنفر می ره استادیوم به جای فوتبال همش بالا سرشو نگاه می کرده


میگن پس چرا فوتبال نگاه نمی کنی می گه دونبال  کلمه زنده می گردم...!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد