M&S

وبلاگ من وشما

M&S

وبلاگ من وشما

گلچین اس ام اس عاشقانه از آهنگهای احسان خواجه امیری

گلچین اس ام اس عاشقانه از آهنگهای احسان خواجه امیری

منو ببر به دنیامو به اون دستـا که میخوام و / به اون شبها که خندونم که تقدیرو نـمیدونــــم…

----------------------------------------------

من به چشمای خودم شک کردم این همه میشه مگه زیبایی / مثه تو وقتی تو خوابها نیست نمیشه حتی بگم رویایی

-----------------------------------------------

دل من مونده رو دستم دلی که همه ی دار و نداره آدمه / کاش یکی از ته دل به من بگه عاشق این دل صاف و سادمه

---------------------------------------------

چقدر خوبه که تو هستی چقدر خوبه تو رو دارم / چقدر خوبه که از چشمات میتونم شعر بردارم

----------------------------------------------

نه اینکه بی تو ممکن نیست نه اینکه بی تو میمیرم / به قدری مسریه حالت که دارم عشق میگیرم

-----------------------------------------

قلب من یک عمر با من بوده و تازه فهمیدم کجاس کارش چیه / تازه فهمیدم همه افسانه ها شعرها معجزه ها کاره کیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد