M&S

وبلاگ من وشما

M&S

وبلاگ من وشما

اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه

تو
هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد
ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای

 

.............................................

ماه که همیشه پشت ابر نمی ماند
گاهی هم پشت دستهای تو می ماند
وقتی گریه میکنی!!!

...........................................

میبینی

بزرگترین آرزوی من

چه کم حرف است!

     "     تـــو   "

...................................................


میخواستم نجار شوم ، سر راهم سبز شدی    بوی درخت میدادی ومن بیخودی شاعر شدم

............................................................................................................................


\/\/\/\/___________________ به همین سادگی، ثانیه ای مرد

..................................................................

کاش تسبیح خسته من می تونست ثابت کنه چه قـــــــــــدر ذکر  برگــرد برگـرد گفتم و او نیامدش!!

...................................................................

تیشه و کلنگم را برداشته ام!

تو فقط بگو کدام کوه!!

..............................................................


 افسوس ....باید به "دوستت دارم"‏ هایت هم نمک می‏بستم تا کسی چشمش نزند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد